keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Juhannussiivoa






Heippa! 

Instagramin puolelta oot saattanut jo huomatakin, että mökillä ollaan. Herra Salo joutui kyllä aamusta ajelemaan töihin, mutta mä sain jäädä nauttimaan merituulesta ja välillä auringostakin. Mulla on vapaapäivä ja meidän tytöt on lähteneet eilen aamulla mun vanhempien kanssa reissuun Ikaalisiin ja kotiutuvat vasta tänään illalla. 

Mä oon käyttäny tehokkaasti hyväkseni tämän harvinaisen tilaisuuden olla yksikseni (mitä nyt viime viikollakin olin 5 päivää all alone :D). Oon siivonnut koko mökin lattiasta kattoon. Kantanut kaikki tekstiilit ulos tuulettumaan, pessyt ikkunat, pyyhkinyt pinnat ja järjestelly tavaroita. Lisäksi oon kastellut tyrnejä, kirjoittanut listaa puuttuvista asioista ja NAUTTINUT hiljaisuudesta. 

Pieni on kaunista, todellakin! Kotona olisin saanut tässä samassa ajassa ehkä yhden huoneen osittain siivottua, vaikka meillä kotonakin on omakotitaloksi maltillisesti alle 140 neliötä.

Auringonpuolen terassilla tarkenee ihan kivasti kun aurinko vaan pääseen pilvien välistä paistamaan. Tämä päivä on taas tuonut vähän uskoa juhannukseen ja kesään :)


[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! <3