sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Oho, mä jäin yksin

Muut lähti Murikkaan ja minä jäin Elle-kissan kanssa pitämään taloa. Ihanaa ja kamalaa! Mä en ole Aavasta tainnut koskaan olla yötä tai paria kauempaa erossa. Iinan ollessa puolitoistavuotias, oltiin Herra Salon kanssa Rukalla kiertämässä Karhunkierrosta viitisen päivää, mutta sen jälkeen mä oon ollu tosi tiiviisti tyttösten lähellä. Jaa, höpsis, olinhan mä joulukuussa Tampereella koulussa sen viitisen päivää...

No, kumminkin. Nyt mulla on 5 kokonaista päivää vain itselleni. Tietysti töissä pitää käydä kolmena päivänä, mutta silti. Uh huh! Vähän mä meinaan nauttia. Aion ainakin:

  • siivota talon perusteellisesti
  • fiksata kotipihan kuntoon
  • istuttaa mökille tyrnipuskat
  • hakea mökille hiekkalaatikon ja siihen hiekat
  • nähdä kaikki ihanat ystäväni
  • harrastaa ja pitää huolta itsestäni
  • levätä
Sellaiset suunnitelmat tähän väliin :D Jos noista saan kolmasosan toteutumaan, olen tyytyväinen.

Niin ja koska mulle jäi miehen työauto, niin toki mä joku ilta ehdin vaikka takan tai piipun pystyttää.
Huutakaa vaan hep!, jos jollain on tarvetta ;)

Yltiöpositiivisesti vailla realismin häivääkään!

Aurinkoista alkavaa viikkoa sulle ystäväiseni ♥

...meillä olis vaikka mitä ihania kesäkuvia napattuna (mökiltä enimmäkseen), mutta ne on kamerassa ja kamera tietysti matkalla mukana Murikassa. Nyt kun olis aikaa, niin materiaali puuttuu :D Palaamme niihin sitten viikon kuluttua. Ensi viikon saankin räpsiä kuvia ihan vaan kännykällä. Saattaapi olla aktiivista Instagramin puolella ;)

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3