keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Summer Slim yhteistreenit vol 2

Tänään on ollut mukava ja toimelias päivä. Aamu alkoi kaurapuurolla ja verikokeella. Eilen sain vihdoin ja viimein käytyä työhöntulotarkastuksessa ja hoitaja muistutti kilpirauhaskokeen ottamisesta, meillä kun löytyy kilppariongelmaa suvusta. Tänään siis kävin antamassa pari putkiloa verta, että saavat mun kilpirauhasarvot tutkittua. Mulla itsellä ei ole epäilyjä, että sieltä mitään kummallista löytyy. Toivotaan!

Mitäs muuta sielä terveystarkastuksessa sitten tehtiin kun juteltiin suvun sairauksista. Todettiin muun muassa, että mun näkö on pirun hyvä ja kuulokin. Työkykyä on kovasti, eli antaa mennä kun on alamäki. Niin ja kerrottiin siellä myös, että mä olen lievästi ylipainoinen. Kiva. Pikkusen läski. Ensin tuo ei kovasti hetkauttanut, kun painoindeksi ei vuosiin ole ollut siellä normaalipainossa. Mutta pieni havahtuminen tapahtui, kun kysyin uteliaisuuttani, että mikä mun painon pitäis olla, että pääsisin normaalipoinon ylärajalle. Kuulemma 70 kg. Siis niin vähän! Mähän olen ihan laiha 70 kiloisena. On tainnut vähän suhteellisuuden taju tällä emännällä sumentua näiden kilojen kanssa. Mä kuvittelin olevani nyt 75 kiloisena jo ihan likellä unelmapainoa :D

Tänään on painonpudotuksen suhteen ollut oivallinen päivä. Aamupäivän ostoksien jälkeen ajelin mökille ja rehkin kolmisen tuntia lapioiden vanhaa kuivunutta merenpohjaa ja kiviä kottikärryyn ja kippaamalla kuormat meidän hienoon istutusojaan, johon tyrnipurkat pääsivät jo maanantai-iltana (instailijat tämän jo tiesivätkin ;)). Lopuksi vielä viimeistelin koko komeuden levittämällä päällimmäiseksi peräkärryllisen multaa. Sellainen savotta. Tuli vähän hiki :D Toki välillä söin tonnikalasalaattia ja rupattelin naapurin sedän kanssa. Vettä tuli taas juotua ihan liian vähän.

Mökiltä riensin pikakahvikupposen kautta töihin hieromaan yhden asiakkaan ja siinä vaiheessa oli mielessä perua illan suunnitelma jumppatunnista. Mutta jotenkin sitä vaan sain väännettyä itseni Lady Line Ritziin, vaikka kädet huusivat hoosiannaa, päivän toinen ruoka oli syömättä ja koko kroppaa peittosi moneen kertaan kuivunut hiki ja pöly.

Puoli seiskalta siis vanhan pankkisalin täytti innostunut (ne muut) joukko naisia, jotka vetivät kunnialla läpi reisiin, vatsaan ja pakaraan keskittyvän kolmevarttisen. Jopa minä sain kahlattua setin läpi. Kaloreita paloi taas huimasti, noin setsemisen sataa ja kotiin sai lähteä väsyneenä, mutta onnellisena.

Hanne & Pia

Jumpan jälkeen meidän huikeet ohjaajat, Pia ja Hanne, jaksoivat vielä jututtaa meitä Summer Slim -ohjelman kuulumisista ja tarttuipa siinä ryhmäläisten kanssa rupatellessa kanssaslimmaajalta mukaan herkullinen ruokavinkki - grillatut punajuuret. Tuo onkin yhteisöllisen nettivalmennuksen ehdoton suola, että saa muilta osallistujilta vertaistukea ja hyviä vinkkejä.

Nyt on hyvä olla, kun ruumis on rääkätty ja ravittu :)

Tänään suunnitelmissa oli myös siivoilla kotona ja käydä kaupungilla ihailemassa kulttuuria, mutta näihin ei vaan riittänyt aikaa. Joku toinen kerta. Nyt taidan mennä hammaspesulle, että pääsen ajoissa nukkumaan. Viimeaikoina palutuminen on ollut vähän nihkeää ja tässä asiaa pohdittuani, saataa (osa)syy löytyä liian lyhyista tai huonoista yöunista.
[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Olipa kiva treeni eilen!
    Nuo yöunet ovat kyllä kovin tärkeät sekä palautumisen että laihtumisen kannalta. Mä ainakin väsyneenä napostelen koko ajan jotain hyväskää :)

    VastaaPoista
  2. Hienosti tsempattu päivä ! Olen itse ollut mukana monessa ryhmäjutussa (tällä hetkellä muutama projekti päällä) ja olen samaa mieltä sinun kanssa, että parasta on yhteisöllisyys ja vertaistuki. Tsemppiä projektiin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3