keskiviikko 27. elokuuta 2014

Tehokas keskiviikko





Tänään on ollut oikein superpäivä!

On ulkoiltu sateessa, siivottu kotona, käyty kaupassa ja postissa ja laitettu ruokaa. Ruokaa tehtiin oikein kolmea eri sorttia: makaronilaatikkoa, lohisoppaa ja vielä lihapulliakin. Mä pääsen rakkaan kanssa ihan kaksistaan lomalle. Me lähdetään viikonlopuksi festareille - jee! Tytöt saa tänne paapan seurakseen ja ajattelin heitä helpottaakseni laittaa ruuat valmiiksi.

Illalla käytiin vielä mun vanhempien luona kun mun oli pakko päästä heti tuoreeltaan kertoilemaan mun uusista ideoista day span suhteen. Imurointi on kyllä melkoista ideahautomoa :D

Herra Salo oli myös tänään reipas. Ehkäpä vielä meitä muita reippaampi. Varsinaisen työpäivän päälle kävi parin takka-asiakkaan luona ja tuli kotiin vasta kun tytöt oli jo unten mailla.

Koska päivä oli raskas, mies kaatui sänkyyn suoraan kotiin tultuaan ja mä oon ollu jo viikon verran kovasti hieronnan tarpeessa, päätin palkita itseni kuumalla kylvyllä. Siihen päälle vielä magnesiumöljyt iholle, niin johan huomenna taas jaksaa hieroa asiakkaita.

Nyt on niin raukea olo, että pakko hiipiä hammaspesulle. Heippa hei!

Onni tulee ihan pienistä asioista - tänään sateesta ja kylvystä ♥
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3