maanantai 15. syyskuuta 2014

Jännä juttu



En kyllä käsitä! Silmäpussit roikkuu polvissa ja naama kiristelee ja kutiaa.

Vaikka olen syönyt viimepäivinä paljon hedelmiä ja vihanneksia. Esimerkiksi hampurilaisaterioiden kanssa oon ottanu aina KURKKUmajoneesia. Sen lisäksi oon kastanu tunnollisesti ranskalaisiani TOMAATTIketsuppiin. Juomapuolella nyt on menny hyvin tota punaviiniä, eli noita VIINIRYPÄLEITÄ nestemäisessä muodossa. Ja lauantai-iltana syötiin PELKKÄÄ SALAATTIA. Pastasalaattia, jossa oli pastan lisäksi paljon pestoa, oliiveja, oliiviöljyä, mozzarellaa. Mutta oli siinä muutama kirsikkatomaatti ja vähän punasipuliakin. Kun tarkasti katsoi. Ja sitten oli se vihreä salaatti! Sieltä eroittui halloum-juuston seasta vähän jotain tuoretta. En nyt just muista mitä, mutta oli siellä jotain salaattia varmasti kun me sitä salaatiksi sanottiin.

Ulkoilla ja liikkua olis tietty pitäny enemmän. Toisaalta oon kyllä laittanu naamaani sellaista happiseerumia. Eikö se nyt aja saman asian?

Untakin on ollu vähänlaisesti. Mutta eihän nuorison nyt nukkua tarvi! Nehän jaksaa riekkua kellon ympäri. Kyllä meidät vähän yli kolmekymppiset vielä nuorisoksi lasketaan. Ai eikö?

Tässä kolmen viimeisimmän viikonlopun aikana on elämä ollut yhtä juhlaa. Nyt vois taas vaan tehdä töitä, hoitaa lapsia ja elellä arkea. Mieli jatkais tätä juhlintaa, mutta naama (ja lompakko) kaipaa jotain muuta :D

Miten sä hoidat ihoasi? Riittääkö hyvät unet ja ulkoilu vai onko sulla jokin tehotuote, joka pelastaa tilanteen kuin tilanteen?


[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Mä oon luovuttanut - mikään ei enää auta :|

    Mutta sä oot niiiiiin paljon nuorempi, että kyllä se siitä vielä. *kaikkia sydämiä ja ihanuuksia tähän perään*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turhaan siellä yhtään vähättelet! Kuukauden ikäerolla ON merkitystä. Ainakin näin kun se sattuu olemaan mulle eduksi ;) *ihanaa ja naminamia ja sydämiä* :D

      Poista
  2. Mä käytän tota biothermin aquasource deep serumia. Se on tehohoito kuivalle iholle ja tulee hirrrvittävän pehmeä ja joustava iho. Ton jälkeen kun aloin käyttää ei minkäänlaisia iho-ongelmia naamassa, syksyllä tai talvella. Parasta ikinä! - Saara

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3