torstai 25. syyskuuta 2014

Korkokenkäkävelykoulussa

Illan tarjoilua

Illan emäntä, Tuulanneli

Musta-valkoraita toimii aina! ;)

Sannis, Johanna Koo ja Emma kuuntelee keskittyneesti

Tuulanneli taitaa kertoa kengistä. Katriina ja Hannah kuuntelevat

Katriina Koskiniemi-Väisänen

Emma korkkareissa. Mikä lady!

Missä?!? No korkkarikoulussa!

Eilen illalla kopisteltiin Vaasan Kookengässä. Ihana Tuulanneli oli kutsunut meitä bloggaajia myymäläänsä saamaan oppia korkkareista. Asiantuntijana oli karismaattinen Katriina Koskiniemi-Väisänen ja loppupeleissä korkokengät jäikin sivurooliin :D

Me saatiin opastusta ryhtiin, poseeraamiseen, istumiseen, kävelemiseen, seisomiseen ja pukeutumiseen. Jes, nyt mä tiedän minkälaista vaatetta mun pitäis pukea päälleni. Ja kääk, mulla ei ole sellaisia vaatteita! No, helpottavaa oli kuulla, että jokainen saa jatkossakin pukeutua kuten haluaa. Mun vartalotyypille sopis kuulemma ylhäältä tyköistuvat ja alhaalta leveähelmaiset mekot, mutta kun mekot ei vaan oikein ole mun juttu. Vai olisko sittenkin. Hmmm. Tämä täytyy laittaa harkintaan. Kieltämättä helpompaa olis ollu kuulla, että mulle sopii hyvin mustat leggingsit ja sen pariksi Marimekon musta-valkoraidallinen tunika...

Ilta oli hauska. Nauru raikasi ja juttu luisti. Kuten aina tällä porukalla. Ja mikäs meidän oli viihtyä, kun ympärillä oli hyllytolkulla kauniita kenkiä ja käsissä lasit kuohuvaa.

Korkokengät oli aivan upeita ja löysin jopa parin, joka tuntui mun yleensä korkkareissa kipeytyviin jalkoihin hyviltä. Silti suurin mielenkiinto oli syksyyn sopivissa nilkkureissa ja bootseissa, joissa mun katse harhailikin tiuhaan. Takaraivossa oli edelleen muistikuva Tuulannelin blogi-postauksesta, jossa oli ihanat konjakin väriset Börn Borgin kengät. Onneksi niitä oli vielä mun kokoa ja täytyy myöntää, että muita ei tarvinnut edes sovittaa. Nuo kengät veivät oitis sydämeni ja tänään ne pääsivät heti aamulla jalkaani. Meistä tulee hyvät frendit!

Kiitos Tuulanneli ja naiset ♥

Teidän kanssa pääsee aina vähän oman arjen yläpuolelle. Ensi kertaa jo odotellessa :)
[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Voi kyllä minä niin hyälle tuulelle tulin. Kaikki kuvat läpi historian, jotka musta on otettu ilman, että mä poseeraan ja asettelen itseäni tunnin, on JÄRKYTTÄVIÄ!! Tämä ei oo. Jeeeee! Illan pelastus <3 Ja eilinen ilta oli koko mun kuukauden pelastus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, ettet mieltäsi pahoittanut ;)

      Oli kyllä niin kiva ilta! <3

      Poista

Kiitos kommentista! <3