torstai 4. syyskuuta 2014

Kumpi mekko? Äh, ihan sama!



Hei siellä,

Mun piti tänään kirjoittaa teille kuvien kera muutamasta mekosta. Me mennään huomenna ABBn 125-vuotisjuhliin Botniahalliin. Pukukoodi "tumma puku" on aiheuttanut meillä ja vähän muuallakin pähkäilyä. Toisaalla "tumma puku" määritellään naisen kohdalla hyvinkin väljästi sallien jopa jakkupuvun, kun taas toisaalla puhutaan pitkästä iltapuvusta. No. Mä en jaksanut asialla kovasti päätäni vaivata. Mun ABBllä työskentelevä puoliso ei ole sellaisessa asemassa, että mun tarvisi sen puolesta kovasti tsemppailla pukeutumisteni kanssa. Onneksi.

Tänään blogi-postauksessa mun oli tarkoitus keikistellä kahdessa erilaisessa maksimekossa, jotka serkultani sain lainaan. Kiitos Salla! Teiltä olisin halunnut mielipidettä siitä, kumman tantun päälleni laitan. Nyt kuiten on niin, että koen itseni lihavaksi, liian isotissiseksi ja rumaksi.

Töissä vaativa asiakas, kotona huutava lapsi ja kodinhoitohuoneen lattialle kuseksiva kissa. Ei nyt oikein lähde.

Lisäksi ystäväni sai kuulla läheisensä vakavasta sairaudesta ja mun mieli veti niin surkeaksi, että mekot sai nyt jäädä.

Huomenna laitan jomman kumman. Tai en kumpaakaan.


[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Tsemppiä! Joskus ei vaan lähe, ei sitten millään :-/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3