tiistai 9. syyskuuta 2014

Puoli elämää




Mun puoliso on ollut mun vierellä puoli mun elämää. Ajatella, 16 vuotta! Se on pitkä aika 32-vuotiaan ihmisen elämässä.

Meidän seurustelun alkaessa mä olin tosiaan 16-vuotias lukiolainen. Herra Salo puolestaan 20-vuotias nuori mies. Meidän rakkaus alkoi meille kummallekin yllätyksenä, aluksi oltiin oltu vain kavereita. Taivaankappaleet kai osui oikeaan linjaan tai jotain ja kipinä syttyi. Sitten se olikin aika lailla menoa.

Ei olla samoja tyyppejä kuin silloin 16 vuotta sitten. Vuosiin on mahtunut rakkauden rakoilemista ja epäilyjä siitä, kannattaako meidän edes jatkaa yhdessä eteenpäin. Vuosiin on myös mahtunut roimasti rakkautta ja onnellisia hetkiä.

Mun ihana puoliso! Kaikessa epätäydellisyydessään mulle ihan täydellinen. Parasta meissä on kai se, että ollaan ihan erilaisia. Siinä missä toisen taidot loppuu, tulee toinen paikkaamaan. Me ollaan huippuhyvä tiimi ♥

Rakkautta, iloa, anteeksiantoa ja naurua. Sitä meille tulevaisuudessakin!

Juhlapäivän kunniaksi herkuteltiin illalla kakkupaloilla, jotka hain ruokkiksella Sweet Vaasasta. 
[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Kyllä täällä on nyt tällä emännällä tunteet pinnassa, kun aivan tuli tippa linssiin. Ihania ootte <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3