perjantai 3. lokakuuta 2014

Gudrun Sjödén







Kaikki kuvat valmistajalta

No huh huh. Ootteko kuulleet Gudrun Sjödénistä?

Tämä ruotsalainen yritys (klik) on perustettu jo vuonna 1976. Vahva ympäristöajatteleminen, luonnonmateriaalit ja pohjoismainen desing sai mun sydämen pamppailemaan. Näitähän on pakko päästä kokeilemaan! Gudrun Sjödén tuotemerkin alla on niin naisten vaatteita kun sisustustekstiilejä. Mallistossa olis ne mun kipeästi kaipaamat villaleggaritkin...

Mitä tykkäät?

Kaunista ja mukavaa viikonloppua sulle! Vaasalaisille vinkiksi, että GW-galleriassa on huomenna, lauantaina, kaikkea kivaa lapsille. Pomppulinnaa, askartelua, ilmapalloja, yms. Mä taidan tyttöjen kanssa suunnata sinne, kun Herra Salo lähtee kavereiden kanssa (juomaan olutta) kalastamaan :D


[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Hei, kiitos mielenkiintoisesta blogista. Gudrun Sjödenin vaatteet ja kodin sisustustuotteet ovat hurmaavia. Itsekin olen hankkinut esim. värikkäitä kirjailtuja tyynynpäällisiä olohuonetta piristämään.

    VastaaPoista
  2. Olen tilannut joskus 7-8 v sitten Gudrunin tuotteita ja olen tykännyt.
    Suosittelen :)

    VastaaPoista
  3. nää katalogit kutsuu mua nimellä ! tykkään gs mutten ole saanu aikaiseksi tilata mitään..

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3