sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Hevostelua




Suloista sunnuntaipäivää!

Mun ystävällä, Marikalla, on oma poni, joka sai tässä syksyllä suloisen varsan. Marika kutsui mua ja tyttöjä eilen käymään tallilla. Mun flunssa antoi jo sen verran periksi, että lähdettiin mielellämme hevostelemaan.



Samalla tallilla on kolme muutakin ponia. Tai nämä pienet on kuulemma jotain minihevosia ja nuo Marikan melkein hevosen kokoiset on poneja. Heh heh, ei oikein aukene tällaiselle ei-heppatytölle. Mutta ihania otuksia oli kaikki kaviolliset! Tytötkin tykkäs kovasti. Saatiin harjata ja putsata kavioita ja antaa ruokaa. Ponit oli suloisen koiramaisia. Siinä ne pyöri meidän ihmisten kanssa ja oli tosi kilttejä.




Toki tytöt sai ratsastaakin ja sehän se vasta hauskaa olikin. Menopelinä oli yksi minihevosista, Daisy. Vuorotellen meidän tytöt vinkuivat uutta ratsastuskierrosta: "mä haluan vielä kerran". Puolitoista tuntia vierähti nopeasti noiden söpöliinien kanssa. Mun energiasta iso osa kului tietty taas kameran ja puhelimen kanssa räpeltäessä kun halusin tämän kaiken dokumentoida. Tytöille on tietty hauskaa kun saa tapahtumiin palata aina kuvien kautta, mutta mun elämästä tuntuu välillä jäävän osa kokemuksista kokematta kun pitää kameroiden kanssa sählätä. Ens kerralla lähden ilman kameraa ja keskityn enemmän noihin poneihin.


Kiitos Marika kivasta aamupäivästä ♥ Toivottavasti saadaan tulla uudemmankin kerran.

Eilinen iltakin oli ihan huikea! Hemmotteluhoitoja, limusiinikyytiä, herkullista ruokaa ja juomaa sekä hurmaavaa seuraa. Tästä kaikesta pian lisää ;)


[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Voih! Meidän neidit niiiin haluaisivat päästä ratsastamaan. Mutta kun minä ja mieheni ollaan allergisia heposille. :/ Täytyy koittaa keksiä, kuinka onnistuttaisiin viemään tytöt tallille jonkun kanssa joskus. :) Ja kukahan ne vaatteet sitten pesis...?! Mutta teillä on ollut ihana hetki hevosten kanssa. :)

    VastaaPoista
  2. Voi mikä ihana päivä teillä ollut!
    Täällä olis kans yksi 4v joka haluaisi ratsastaa, mutta paikka hakusessa. Saako tuonne paikkaan ihan varata aikaa?
    - K

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3