perjantai 24. lokakuuta 2014

Voi ahdistus!







Näin. Meidän pihaan piti tulla lisää tuijia rajalle, aita tietä vasten, hopeakuusi, istutusallas havuineen, omenapuu ja valopylväitä.

Mitä saatiin? Ruma vene, ruma traileri, ruma peräkärry, kaks rumaa autoa, joista se rumempi ei nyt ole pihassa. Mä en enään tiedä mihin silmäni laittaisin tällä postimerkin kokoisella tontilla. Melkein tekis mieli kysyä, että eikö noita helvetin veneitä vois jättää sinne mereen? Joo joo, ei voi. Olin hereillä fysiikan tunneilla. Tiedän mitä vedelle tapahtuu jäätyessään. Mutta miten meressä kauniilta näyttävät menopelit voikin muuttua noin rumiksi kun ne nostetaan maalle? Hä?

Ahdistaa nämä merkit talven tulosta. En ole vielä valmis. Odottakaa!

Mulla on vielä multakasa levittämättä ja Herra Salolla istutusallas pinnoittamatta. Kaikkeen muuhun pihahommaan tarvittais ammattiapua. Siihen meillä ei ole rahaa. Tässä tarvittais siis vielä edes pieni lottovoitto ennen talven tuloa.

Onneks nuo mun tytöt on nättejä ja verenpaineetkin laski kun kierrettin Stigan kanssa lenkki ja saatiin ihastella oikeasti kauniita maisemia ja pihoja.

Ootko valmis talveen? Ahdistaako vai tuntuuko kivalta?

Sanottakoon nyt sen verran, että jos meidän piha olis priimakunnossa, ahdistuisin jostain muusta. Talvi ei vaan ole mun juttu.
[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! <3