torstai 25. joulukuuta 2014

Kolme kovaa


Oi voi. Jouluaatto se taas oli ja meni. Aamupäivällä riitti kovasti touhua kotosalla ja iltapäivä ja ilta vietettiin syöden joulun herkkuja ja pukkia odotellen mun vanhempien luona. Musta on tullut lasten myötä joulufani. Aina oon tykänny hulluna joulun ruuista, etenkin laatikoista, mutta nyt lasten täpinöitten myötä jouluun on tullut ripaus taikaakin. Ihana olla rakkaimpien ympäröimänä.

Me saatiin taas kerran aivan ihania paketteja ♥ Kiitos kaikille meitä muistaneille!

Tytöille tuli ainakin peli, elokuvia, Robinin cd, talviulkoilujuttuja, yövalo, lahjakortteja, vaatetta, vitamiineja ja Ruskovillan hirssityynyt. Paljon kivaa ja tarpeellista!

Mulle pukki toi muun muassa kovasti toivomani Marimekon lahjakortin, Kalevalakorun sydänriipuksen ja kameran!!! Mä oon haikaillut tällaista pientä ja helposti mukana kulkevaa, mutta hyvää kameraa, josta löytyisi järkkäristä tutut asetukset ja hyvä valovoima. Nyt mulla on sellanen.
Tämän aamun tutustumisen perusteella Canon G16 on melkoisen pätevä peli. Rakkautta ♥

Mitä pukki toi sulle? Oliko teillä kiva jouluaatto?

Nyt täytyy mennä laittamaan ripsaria ja huulipunaa. Pian lähdetään anopin joulupöytään. Voi tätä joulun onnea!



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3