lauantai 6. joulukuuta 2014

Pimeän sylissä




Mun itsenäisyyspäivä on ollu akkujen lataamista. Päivällä käytiin äitin kanssa perinteiden mukaisesti kauppiksella naisten messuilla hankkimassa ihania käsin tehtyjä tuotteita pukinkonttiin.

Lisäksi ollaan syöty hyvin ja ulkoiltu kahdessa eri leikkipuistossa. Nyt illalla mulla olis ollu ystävän luona juhlat, mutta väsymys vei voiton ja pippaloiden sijaan kävin hautausmaalla yksikseni toivottamassa hyvää itsenäisyyspäivää Inekselle ja Stina-mummille. Voi tätä ikävän määrää. Mummilla on ylihuomenna synttäritkin. Toivotin samalla hyvää syntymäpäivää. Vaikka ei kai kuolleet piittaa syntymäpäivistä. Vai piittaako? Voi kun tietäis!

Nyt me rötvätään sohvalla, juodaan skumppaa ja syödään sipsejä. Tytöt saa lähteä nukkumaan ihan näillä näppäimillä. Tänään mä aion kans mennä ajoissa nukkumaan. Voimat on nyt niin vähissä.

Hyvää itsenäisyyspäivää, god självständighetsdag! On tämä itsenäisyys vaan upea juttu!


[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Hautausmaa illalla pimeällä saa rauhoittumaan ja mieleen seesteisyyden. Käyn aina myöhään että vältyn muilta ihmisiltä.

    <3

    VastaaPoista
  2. Oi, ensimmäinen kuva on niin kaunis.

    VastaaPoista
  3. Eilen illalla oli kyllä tosi ihana tunnelma hautausmaalla ja mun ajoitus oli hyvä kun sai olla tosiaan kaikessa rauhassa.

    Paisti itsenäisestä Suomesta, niin myös näistä kauniista julkisista paikoista, kuten hautausmaista ja kirjastoista, oon tosi onnellinen. Kyllä meillä vaan on hyvin asiat :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3