sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Ajatuksia ystävistä ja viikonlopun kuulumiset




Viikonloppuna ei tapahtunut paljon mitään, mutta silti ihan tosi paljon. Perjantaina oltiin kotosalla Aavan tulehtuneiden korvien kanssa. Tai vapaapäivähän meillä olis ollu joka tapauksessa, mutta ei siis riekuttu missään ostoskeskuksissa, niin kun monesti perjantaisin on tapana. Toinen päivä antibiootteja oli tosin jo menossa, mutta parempi se on sairastaa ja levätä. Tää oli muuten jo toinen perjantai putkeen, kun perjantai meni kotona siivoillen. Aika ihanaa näinkin! Koko viikonlopun on hyvä fiilis kun koti on oikeasti kunnolla siivottu.

Lauantaina vaan oltiin tyttöjen kanssa. Ulkoiltiin vähän ja leikittiin. Iltapäivällä saatiin meille kolme mun hyvää ystävää lapsineen. Haettiin pizzaa ja nautiittiin toistemme seurasta iltaan saakka. Yksi pikkuinen jäi meille yökyläilemäänkin. Kun oltiin miehen kanssa katsottu Kingi nauhalta loppuun, oli jotenkin oudon kova väsy. Iina pyöri sängyssään ja niiskutti, tuntui vähän lämpimältä ja valitteli kylmää. Mulla nousi yöllä kans kuume ja sain valvoa nuhan, kurkkukivun ja kurjan olon kanssa.

Tämä päivä on nyt sitten mennyt lepäillen. Onneksi keitin perjantaina jo ison kattilallisen lohisoppaa! Niin ja tässä lepäillessä oon ehtinyt pohtimaan ystävistäni inspiroituneena, kuinka onnekas oikeasti olen. Mulla on ympärilläni tosi paljon rakkautta. Paljon ihania ystäviä, jotka tulee tänne muksujensa kanssa aiheuttamaan elämää ja syömään pizzaa. Ystävä, joka ei eilen päässyt pizzabileisiin, mutta joka on tosi rakas ja läheinen. Ystävä, jonka keittämää mustaherukkamehua oon saanu tänään hörppiä kurjaan olooni. Ja sitten mulla on tämä ihana perhe ja sukulaiset. Ja kivat kaverit. Aika hyvin vai mitä?

Tänään aurinkokin paistoi niin ihanasti, että välillä vähän harmitti, ettei päästy ulos asti sitä moikkaamaan. Yritin kyllä nauttia auringosta sisätiloissa, enkä kovasti murehtia sitä, ettei päästy ulos. Kyllä näitä aurinkoisia päiviä vielä tulee lisääkin!

Paljon hyvää fiilistä on ollu tästä typerästä flunssasta huolimatta mun viikonlopussa.

Toivottavasti sulla on ympärillä kans ihania ihmisiä, joista saat voimaa. Elämä on ihan liian lyhyt negatiivisuuteen ja kuluttaviin ihmissuhteisiin. Eihän me koskaan tiedetä, mitä huominen tuo tullessaan.

Valitkaa ympärille iloa, rakkautta ja positiivisuutta,
ootte sen ansainneet ♥


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3