tiistai 3. helmikuuta 2015

Ma Vie





Kun mun vanhemmat matkustavat ilman meitä, mulla on aina kova ikävä. Johtunee ehkä siitä, että me nähdään yleensä toisiamme tosi paljon arjessa. No tämä ikävä-juttu toimii ilmeisesti toisinkin päin. Me nimittäin saadaan aina ihanat tuliaiset reissusta.

Tällä kertaa kahden viikon matka Kanarialla oli nostanut ikävän tosi kovaksi tai sitten Iinan liki jokapäiväiset tekstiviestittelyt tekivät tehtävänsä, kun me saatiin pussillinen kaikkea ihanaa tuliaista aina palmusiirapista pieniin Timberlandin lenkkareihin. Mä sain tämän BOSSin uuden Ma Vie -tuoksun. I love it!

"Raikas, hemmotteleva ja ilahduttava BOSS Ma Vie rakentuu modernin kaktuksenkukan ja vaaleanpunaisten ruusunnuppujen naisellisen kukkakimpun sekä lämpimän setripuun ympärille, vangiten BOSS-naisen itsenäisen sielun intiimin ytimen."

[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Love it too <3! Mä sain saman tuoksun joulupukilta ja oon ihan lovena... ;)
    Miiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä tosi yllättynyt, kun sain "sokkona" näin ihanan tuoksun! Kyllä meidän nyt kelpaa tuoksua :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3