keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Kaffehuset Augustissa







Me käytiin viettämässä iltaa ruuan parissa blogikamujen kanssa Kaffehuset Augustissa. Paikka on mulle tuttu lähinnä lounassalaateista muutaman vuoden takaa ja nyt oli ihan kiva päästä sinne ruokailemaan näin ilta-aikaan.

Mulla ei ollut mikään kiljuva nälkä, joten valitsin alkuruuista löytyvän paistetun chevren salaatilla ruuaksi. Annos oli hurjan kaunis ja maistuvakin, mutta kooltaan kyllä kuvittelemaani pienempi. Onneksi ei ollut kiljuva nälkä! ;) Emma ja Malin hekuttelivat sinisimpukoilla, Jonna valitsi mun kanssa saman chevre-salaatin ja Sannis ja Johanna tilasivat kolmen ruokalajin menun, joka sisälsi rapualkupalan, lohta risoton kera ja sitruunakakkua jälkkäriksi. Mä tilasin herkullisen juustotarjottimen jälkkäriksi ja Malin suklaakakun.

Ruoka ja viini oli hyvää. Aika meni taas hurjan nopeasti hyvässä seurassa! Minä ja Sannis siirryttiinkin vielä kahvikupposille Fondikseen syöminkien jälkeen. Harvoin kun tulee käytyä, niin sitten ei malttais lähteä kotiin millään :D

Kiitos vielä ihanat naiset, oli kiva ilta! Kiitos Kaffehuset August! :)

Ps. simpukat on täällä kuulemma taivaallisia! Mä en uskaltanut niitä tilata - taillainen ruokapelkuri kun olen :D Tykkäätkö sä simpukoista?
[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

Kiitos kommentista! <3