perjantai 13. maaliskuuta 2015

Lomafiilistä kauneushoitolasta





Hip hei! Mulla oli tänään eka talvilomapäivä. Tai ehkä virallisesti eka lomapäivä on ensi viikon maanantai, mutta tänään mä kyllä jo koin olevani lomalla.

Aamu alkoi tuttuun tapaan tyttöjen muskarilla, mutta sitten hypättiinkin pois perinteisestä. Anoppi otti ihanasti tytöt hoitoon iltapäiväksi ja mä pääsin hemmoteltavaksi Vaasa Day Spahan. Ensin tunnin hieronta, jota vailla oon ollut jo pitkään. Sitten säärien ja bikinirajan sokerointi, jotta kehtaan hillua uikkareissa tulevalla kylpylälomalla. Ja lopuksi vielä hemmottelukasvohoito - ihan vaan hemmottelun vuoksi.

Voi pojat teki hyvää!

Loppupäivän oon vaan ollu. Tytöt on leikkineet pitkälti ulkona kavereiden kanssa ja mä oon tosissani saanut pitää raukean ja ihanan olotilani. Illalla alkoi tekemään mieli perjantaipizzaa ja lähdin kävellen kaupasta hakemaan puuttuvaa juustoraastetta. Meillä ei lähikauppa ole ihan kulman takana ja reissuun kuluikin melkein tunti, mutta vitsi kun oli ihana keväinen fiilis. Takaisin tullessani oli ihan pakko hidastaa askelta ja tunnelmoida hämärtyvässä illassa. Ilma oli sellainen kylmän lämmin. Sellainen ihan keväinen. Täydellistä.

Ihana päivä! Mä olin niin tämän tarpeessa. Huomenna siivoilua ja pakkailua. Sunnuntaina startataan kohti Vuokattia ♥

[Share to Pinterest]

6 kommenttia:

  1. Näppärä piilomainos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, jäikö jotakin piiloon, ei ollut tarkoitus! Ihan avoimesti halusin kivasta päivästä kertoa.

      Poista
  2. Olipas piilomainontaa,hyvähän Se on omaa duunipaikkaa näin mainostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Omaa työpaikkaa on ihan fiksua kehua :) Samoin yritän nostaa muita hyviä oman alueen pienyrityksiä/yrittäjiä esiin. Heille pienikin myötätuuli on hyvästä.

      Poista

Kiitos kommentista! <3