sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Meikkiopissa Salon Adelaidessa ja jatkoilla Fransmannissa


Salon Adelaidessa on monipuolisesti erilaisia palveluja

"Ennen-kuva" Tässä minulla on kasvoissa 10 tuntia sitten laitettu Phytomer CC-voide ja Dizao Organics -ripsiväri.
Adelaiden väki tarjoili meille ihania herkkuja! Muun muassa luomu omenaa ja päärynää ja herkullisia juustoja.
Mun pieni meikkipussi ja meikkipaletti

Näillä pääasiassa värkkäilin oman meikkini

"Jälkeen kuva" Jonnan ottamana
Perjantaina paahdoin kädet kyynerpäitä myöden hierontavoiteessa koko iltapäivän. Viisi asiakasta non-stoppina nosti hikikarpaloita otsalle (ja vähän muuallekin). Haipakka meno jatkui työpäivän jälkeenkin. Syöksyin töistä vauhdilla pankkiin allekirjoittamaan erästä paperia, siitä iltapäiväkerholle hakemaan koululaista ja lopuksi pikkuinen dagiksesta. Kotona ruoka tulille. Kun istuttiin ruokapöytään, en ollut lainkaan varma, saanko takapuoltani enään tuolista ylös. Vaan onneksi sain!

Salon Adelaide oli kutsunut meitä Blogivaasan bloggaajia meikkiopastusiltaan. Oli tosi ihanaa päästä pitkästä aikaa blogisiskojen kanssa viettämään yhteistä aikaa. Oli kiva päästä tutustumaan myös Salon Adelaideen, joka oli minulle aivan uusi tuttavuus. Toki olen paikasta aiemminkin kuullut ja tiesin heidän tekevän muun muassa huippuhienoja rakennekynsiä. Itsekin LCN-rakennekynsiä tehneenä, voinkin suositella kyseistä merkkiä lämpimästi.

Meidän ylellinen naistenilta piti sisällään siis meikkiopastusta, joka tehtiin ammattilaisten neuvoin alusta loppuun. Meillä oli mukana omat meikkipussimme, mutta saimme toki testata myös Adelaiden meikkejä. Mulla on itselläni ollut käytössä jo vuosia Youngbloodin meikit muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Yksi näistä poikkeuksista on Joe Blascon meikkivoide - jota tosin käytän ainiharvoin. Silti, silloin kun lähden juhlimaan tai muuhun tilaisuuteen, johon haluan kunnolla meikata, on Blascon meikkivoide osoittautunut korvaamattomaksi. Salon Adelaidessa on kattava valikoima Joe Blascon meikkäjä ja löysin sieltä muutaman mielenkiintoisen tuotteen. Siveltimellä tai sormenpäällä levitettävä valoväri on tuote, jolle mun meikkipussissa on todellakin tilaa. Saimme valovärin käyttöön tosi hyviä vinkkejä ja ne kaikki oli mulle ihan uusia juttuja. Sekin tuli vähän yllätyksenä, että puuteri laitetaan vasta sen jälkeen kun poskipunakin on laitettu. Silmämeikkiinkin tuli kivoja uusia jippoja, vaikka pysyteltiin ihan perusmeikin tekemisessä.

Mä pärjäsin yllättävän hyvin meikkieni kanssa, vaikka niitä on määrällisesti tosi vähän. Vain pikkuruinen pussukka ja pieni meikkipaletti. Meikkieni värit on kuulemma just mulle sopivat ja yllättäen jopa huulipuna otettiin mun omasta meikkipussista, vaikka kuvittelin, ettei mulla ole sopivan väristä huulipunaa. Hultenrajauskynä sen sijaan puuttuu, ja kulmakynä myös. Kaipaanmaan jäin myös muutamaa hyvää sivellintä. Nekin täytynee hankkia ;)

Meillä oli Adelaidessa niin kivaa, että päätettiin jatkaa iltaa vielä Fransmannissa. Herkullisia savulohileipiä salaatilla punaviinin kera ja kotiin ymmärrettiin lähteä vasta valomerkin tultua. Iltapäivän väsymys oli etäinen muisto vain :D

Voi lisää näitä iltoja! Kiitos Adelaide!

Kiitos seurasta:
Sannis, Emma, Jonna, Maija, Kitsastelija ♥


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3