lauantai 28. marraskuuta 2015

KN2

Keskiviikkoiltana pääsin nauttimaan valosta ja kauniista tavaroista, kun KN2 oli kutsunut meitä vaasalaisia bloggaajia glögi-iltaan. KN2 on osa Kaluste Niemelää ja heidän myymälänsä sijaitsee Vaasan keskustassa. KN2:n ajatuksena on tarjota perinteisen huonekalukaupan ohessa modernin sisustamisen elämyksiä ja asumisen uusia suuntauksia. KN2 palvelee myös netissä osoitteessa KN2.fi.

Ilta oli aivan ihana! Lämminhenkinen hetki kauneuden keskellä. Saatiin nauttia upeista tarjoiluista kivalla porukalla. On aina ihana päästä tapaamaan tuttuja blogisiskoja. Tällä kertaa pääsin tutustumaan muutamaan uuteenkin kivaan bloggaajaan.

KN2 valikoima oli mulle ennestään jo osittain tuttua, sillä ajelen tuosta myymälän ohi joka päivä työmatkallani. Viime vuonna tähän aikaan kävin myös tarkemmin tutustumassa myymälän valikoimiin, kun olin kirkasvalolamppuostoksilla. Silloin mukaani lähti Innoluxin Tubo, josta meille on ollut paljon iloa keittiössä. KN2:n parasta antia mun mielestä onkin huikea valaisinvalikoima! Etenkin eräs iso muumivalaisin näyteikkunalla saa mun sydämessä joka kerta läikähtämään :D

Ihana Sannis paljasti eilen blogissaan oman KN2.fi -verkkokaupan suosikkinsa. Hän kysyi mun KN2 suosikkia ja sanoi musta niin nätisti, että aivan silmät alkoi hikoilla :D Sannis ♥

Mun järkisuosikki on tämä Innoluxin Candeo, kattoon ripustettava kirkasvalolamppu:


Rakkaussuosikki olis tietty se L-kokoinen Muumipeikkovalaisin! ♥

Tämä pimeä ja muutenkin ankea kaamosaika saa mut hehkuttamaan valoa ja valoja, mutta KN2 on toki paljon muutakin! Valikoimissa on upeita huonekaluja, joista yksi tuli mun mukana kotiinkin ;) Sekä tietysti kaikkea ihanaa pientä sisustukseen. Alla illan kuvasaalista...












Kiitos KN2 ihanasta illasta!

Kiitos äiti kun otit tytöt hoitoon lyhyellä varoitusajalla meidän suunnitelmien yht'äkkiä muuttuessa ja muutit omat suunnitelmasi. Olet korvaamaton ♥

Nyt mua kiinnostaa kovasti, mikä mahtaa olla sisustus-bloggaaja Johanna Koon KN2 suosikki! Käy kurkkamassa kauniiseen ja inspiroivaan LÖYTÖ-blogiin, siellä on pian Johannan lemppari ;)





[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3