maanantai 29. helmikuuta 2016

Pieniä onnenhetkiä


Tänään on ollut oikein hyvä päivä. 

Mä olen pessyt, kuivannut ja viikannut pyykkiä ihan hullun lailla. Huomenna me lähdetään lomailemaan Vuokattiin ja mulla on sellainen hassu tapa, että pyrin pesemään pyykkikorit aina tyhjäksi ennen reissuja. On jotenkin helpompi pakata, kun koko vaaterepertuaari on käytössä. Ja reissusta kotiutuminenkin on kivempaa, kun pyykkitilanne on jotenkin hallinnassa ;)


Toki vähän pitää siivotakin ennen reissuun lähtöä, muuten ahdistaa tulla takaisin kotiin.

Iltapäivällä uuvuin pyykkikasoihin ja kuumaan sisäilmaan. Muu perhe oli lähtenyt asioille ja mä lähdin ulkoilemaan. Löysin itseni tutulta metsäpolulta. Sieltä, missä kävin paljon viime syksynä juoksemassa. Voi rakkaus! Siellä se oli, mun metsä ♥ Olin ihan fiiliksissä kun tulin takaisin kotiin. Miten metsä voikin antaa noin paljon voimaa ja energiaa.

Täynnä intoa, otin ja siivosin meidän lämpimän ulkovaraston. Vein sieltä neljä jättikokoista pussillista turhaa tavaraa kirpparille! ...vaikka olis pitänyt olla sisällä pakkaamassa. Mä olen superhyvä harhautumaan asiasta asian vierelle :D

Illalla ollaan nyt viimein tehty vaatekasoja mukaan lähtevistä kledjuista ja grillattu takassa iltapalaksi nakkeja tyttöjen pyynnöstä.

Nyt vielä puhtaat lakanat sänkyyn ja takan päälle nostetut vaatekasat laukkuihin. Aamulla sitten reippaina nokat kohti Vuokattia!

Puss puss! Menkää metsään ♥




[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3