keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Löysinkö vihdoin sopivan kellon?

Mulla ei ole oikeastaan koskaan ollut rannekelloa. Ainakaan aikuisiällä. Nyt mulla olis lahjakortti SALKARIIN ja se on vähän niin kuin korvamerkitty rannekellon ostolle. Vaikeeta... En tykkää kelloista. En sitten yhtään.

Tänään olin Salkarissa viettämässä ihanaa blogi-iltaa. Aiheena oli tällä kertaa heidän uudet upeat lifestyle tuotteet, mutta toki mä käytin tilaisuuden hyväkseni ja katsastin vähän myös kellovalikoimaa.

Salkarin Marja-Leena on varsinainen ajatustenlukija, ja hän näytti minulle tämän kauniin MARC JACOBS rannekellon konjakinvärisellä nahkarannekkeella. Mä vähän aloin tykkäämään!

Onkohan mun kello vihdoin löytynyt? Mitä pidät?

Harmi kun en tajunnut ottaa kuvaa, kun sovitin kelloa ranteeseen...

Nyt toivottelen hyvät yöt! Palataan Salkarin upeaan lifestyle pop-up shoppiin huomenna. Tulossa on taas varsinainen kuvatulva :D

[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Minusta tuo on joka tavalla tyylikäs. Ei ole itsellänikään rannekelloa. Olen muuten sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit tänne! :) Tulen vastavierailulle ;)

      Poista

Kiitos kommentista! <3