sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Hyvällä hapella







Nyt on ollu kyllä aika rötvä viikonloppu. Mä en ole saanut aikaan vissiin mitään järkevää. Herra Salo sen sijaan on ollut super-aktiivinen: renkaiden vaihtoa, trampoliinin kokoamista, autotallissa värkkäilyä ja työjuttujakin. Tytötkin ovat painaneet pitkin kyliä päät märkinä aamusta iltaan. Mä en ole tehnyt mitään. Eikös homma ole sitten balanssissa? ;)

Mä oon nukkunut paljon ja nauttinut metsän äänistä ja tuoksuista.

Eilen saatiin tyttöjen kanssa seuraa Iinan luokkakaverista perheineen ja käytiin retkeilemässä Edvinin polulla ja sen jälkeen tytöt jatkoi vielä hetken leikkien viereisessä leikkipuistossa. Me naiset saatiin sillä välin parantaa maailmaa. Kiitos seurasta Susanna ♥

Tänään piipahdettiin metsään mun vanhempien takapihalta. Tytöillä tuli tietty pissahätä ennen kun päästiin alkua pidemmälle ja mä sain metsäillä lopulta yksikseni ja ottaa valokuvia.

Illalla kävin vielä lenkkeilemässä kodin läheisellä pururadalla. Linnuilla on nyt paljon asiaa. Paikoin laulu tuntui yltyvän oikein meteliksi. Mitäköhän lie livertelevät? En jäänyt kuuntelemaan, vaan lisäsin vauhtia tossuihin. Kevään ekat hölkät sujui yllättävän hyvin! Olin kuvitellut, että talvi olisi vienyt kaiken juoksukunnon ja saisin aloittaa homman nyt taas alusta. Toki jalat oli lyijyä ja vauhti olematonta, mutta silti! Kaksi ja puoli kilsaa jaksoin hölkkäillä! Siihen päälle kävelyä reilu kilometri pururadalle ja saman verran takaisin, niin aivan oiva sunnuntailenkki tuli.

Kuinkakohan kipeät koivet on huomenna? Kääk!

Ps. Tänään aamulla suunnittelin pientä vaellusreissua. Seitsemisen kansallispuisto voisi olla mukavan leppoisa kohde. Helppo maasto, 25 kilsaa, kaksi päivää ja yksi yö - täytyy olla ihanaa. Voi kun saatais toteutettua!

[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Hei! Vino Pino -blogi on jatkossa Marie H ja uuteen osoitteeseen pääsee tästä: http://mariehoo.blogspot.fi/ Tervetuloa! - Marie

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3