tiistai 5. huhtikuuta 2016

Lady Slim











*yhteistyössä Lady line Ritz

Kuten viime viikolla jo vähän VINKKASIN, on mulla alkanut matka kohti parempaa fyysistä kuntoa. Hyppäsin mukaan uudistettuun Ladyslim-ohjelmaan, joka koostuu liikunnasta erikoislaittein varustellussa studiossa, lenkkeilystä, kuntosalitreenistä sekä ravintoneuvonnasta.

Viime torstaina polkaistiin LADY LINE RITZISSÄ homma käyntiin Terhin kanssa. Mä sain ohjeita syömisiin ja musta otettiin tarkkaan mittoja ja jopa valokuvat. Tarkka dokumentointi ja läskien mittailu on tietysti äärimmäisen kiusallista ja olisinkin toivonut valokuvaustilanteessa parempaa valaistusta. Valoa oli nimittäin ihan liikaa :D Kuva olisi saanut olla paljon suttuisempi ja epätarkempi. Nyt erottui ikävästi kaikki ylimääräiset muhkurat...

Kaikki mittailu oli tietysti tarpeen, jotta voidaan lopuksi vertailla tuloksia ja matkan varrella seurata tilanteen kehittymistä. Kahdeksan viikon kuluttua olen toivottavasti iloinen tarkoista alkutilanteen mitoista!

Nyt on menty vajaa viikko uuden ruokaohjelman kanssa ja tehty muutama pitkä kävelylenkki. Ruokailut sujuu oikein kivasti. Itse asiassa nämä mun ruokailut on muuttaneet positiivisesti koko perheen syömisiä. Kasviksia ja marjoja kuluu runsaasti, kun niitä on koko ajan tarjolla.

Into piukalla odotan, että päästään jumppailemaan Ladyslim-studioon! Viime kerralla sain vähän maistiaisia lämmitetystä TMB-kabiinista joka tuntui tosi vekkulilta laitteelta. Treenit siellä täytyy olla tehokkaita. Myös vesipatjahieronta oli jotain niin ihanaa. Ah!

Terhi lupasi tehdä minulle myös ihan perinteisen kuntosaliohjelman, että saadaan mun lihaskuntoa kohdilleen.

Kahdeksan viikon kuluttua olen voimakkaampi, solakampi ja vetreämpi. Tulette näkemään!

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3