torstai 7. huhtikuuta 2016

Metsähiiren synttärit Hesessä ja Intersportissa



Iina on saanut juhlia tällä viikolla niin eilen kuin tänäänkin luokkakavereidensa synttäreitä. Kaverisynttärikutsut saavat tietysti aina aikaan kuplivaa iloa. Hyvissä ajoin ennen juhlia ostetaan lahjat ja mietitään laitetaanko hiukset letille vai ei.

Iinan täpistessä synttäreitä tuli Aava tietysti vähän surulliseksi. Hän alkoi myös puhua synttärijuhlista. Nimittäin hiiren synttäreistä.

Tytöillä on mun vanhempien luona lemmikkinä metsähiiri. Tai no, lemmikkinä ja lemmikkinä. Ei se hiiri mitenkään ole vangittuna. Itse asiassa koko hiirestä on nähty vain kakkaa. Mutta se riittää! Tytöillä on niin kova hinku lemmikkihiireen, että liiteristä löytynyt hiirenkakka on tarpeeksi - mielikuvitus hoitaa loput. Tytöillä on siis mun vanhempien luona liiterissä lemmikkihiiri, jota käydään katsomassa aina kun siellä suunnalla ollaan ;)

...ja sen hiiren kaverisynttäreitä päätti Aava viettää sillä aikaa, kun Iina oli luokkakaverinsa juhlissa Swingelingissä.

Mun äiti otti hommasta kopin ja halusi juhlia Aavan kanssa ♥ Hiiren synttäreiden kunniaksi he kävivät kahdestaan Hesessä jätskillä ja WASASPORT INTERSPORTISSA ostoksilla. Aava oli arvatenkin onnellinen. Mä olin kans onnellinen kun näin, mitä ihanaa olivat ostaneet! Olivat löytäneet pikkuiselle hyvällä tarjouksella Molo Kidsin syötävän herkullisen kevättakin.

Nyt on juhlat juhlittu tältä viikkoa!

Ostoksille sen sijaan vois mennä vielä lauantaina. Nyt kaivataan kevätkenkiä ja hanskoja lapsille ja mä haluaisin itelleni valkoiset lenkkarit. Wasasportiin suunnataan myös kenkä- ja hanskaostoksille, siellä on niin loistava valikoima.




[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3