sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Päänsärkyä ja sulanutta läskiä




Hei hei hellurei!

Tänään on ollut jäätävä päänsärky koko iltapäivän ja illan. Sellainen pirullinen tykyttävä särky, joka tekee vähän huonovointiseksi. Lääkkeeksi koitin venytellä. Auttoi vähäsen. Lopulta kyllästyin ja lähdin reippaalle kävelylenkille sateen ropinaan. Kotona reilusti vettä, iltapalaa ja lämmin porekylpy. Toimi! Nyt on olo mitä mainioin :)

Nyt on hyvä pössis päällä liikunnan suhteen. Kävin torstaina Lady Line Ritzissä ja Terhi opasti mulle henkilökohtaisen kuntosaliohjelman, jota mun pitäis ehtiä pari kertaa viikossa (vähintään!) käydä tekemässä. Ohjelma vaikutti kovin selkeältä - ja tehokkaalta! Auts! Aikaa sen läpiviemiseen ei onneksi pitäisi kulua 45 minuuttia kauempaa, joten eiköhän tuon saa tempaistua vaikka aamulla ennen töihinmenoa.

Kuntosalitreenin lisäksi meillä on tarkoitus treenailla torstaisin LadySlim -studiossa ja siihen sessioon kuuluu loppuun ihana vesihierontapatjalla makoilu. Pitkiä kävelylenkkejä ulkoilmassa myös suositellaan, mutta mä olen korvannut niitä lyhyehköillä juoksulenkeillä. Ei mulla oikein tahdo olla aikaa yli tunnin pituisiin lenkkeihin, sitä paitsi juokseminen on paljon kivempaa, kun maisema vaihtuu VÄHÄN sukkelampaa. Vauhtiahan mun köpöttelyissä ei huimasti ole - vielä ;)

Torstaina mut muuten punnittiin. Kahden viikon takaiseen lukemaan oli eroa reilu puolitoista kiloa! Jes! Tavoitteena mulla on pudottaa painoa puoli kiloa viikossa. Siihen siis päästiin ja vähän ylikin. Toki alkuun paino aina putoaa reippaammin, joten löysäilemään ei ruveta.

Hyvillä fiiliksillä kohti uutta viikkoa!

Ps. Lady Line Ritzin tilat on niin upeat! Vanha pankkisali huokuu tunnelmaa. Siinä mä treenin välissä ihailin vanhaa holvin ovea ja toivoin, että mun passiivinen elämä ja turhat kilot jäisi pysyvästi tuollaisen raskaan oven taakse...


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3